INFOLINIA (6:00-23:00) 22 381 20 00

SPRZEDAŻ (pon.-piąt. 8:00-20:00) 22 300 20 01 lub dse@jmdi.pl

Co zrobić, gdy telewizja nie działa?

2024-06-24

Spis treści

Drogi Kliencie,

Jeśli po włączeniu dekodera Twoja telewizja nie działa i pojawia się komunikat „wprowadź poświadczenie”, prosimy o wykonanie następujących kroków:

Odczekaj 10 minut

Po włączeniu dekodera poczekaj 10 minut, aby urządzenie mogło załadować wszystkie potrzebne dane. Czasami to wystarczy, aby problem sam się rozwiązał.

Wykonaj poniższe kroki:

Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

jmdi instrukcja zrestartowania dekodera krok po kroku, infografika dla różnych pilotów

Przeczytaj także

2025-10-30

Szanowni Państwo, informujemy, że z przyczyn niezależnych od Dostawcy Usług, nadawcy zaprzestają emisji części programów telewizyjnych dostępnych w oferowanych przez nas pakietach. Dotyczy to następujących kanałów: Kanały wycofane: 1. MTV 90s, 2. MTV 00s, 3. MTV Hits, 4. MTV Live HD,...

2025-10-01

Codziennie tysiące osób na całym świecie odbiera podejrzane SMS-y, maile czy telefony, w których ktoś próbuje wyłudzić dane lub pieniądze. „Twoja paczka czeka na dopłatę”, „Twoje konto zostanie zablokowane” – brzmi znajomo? To właśnie scam, czyli jedna z najczęściej...

2025-09-30

Co oznaczają skróty i jak działa światłowód? Świat technologii internetowych pełen jest skrótów, które dla wielu użytkowników brzmią tajemniczo. FTTH, FTTB i FTTC to trzy popularne sposoby budowy sieci światłowodowej, różniące się miejscem, w którym kończy się włókno...