Na skróty

Pomoc w kilka minut – bez wychodzenia z domu

Zakup nowej usługi
Przedłużenie umowy
Dokupienie usługi
Faktury i płatności
Panel klienta
Pomoc
najczęstsze pytania
Instrukcje obsługi
Cenniki i regulaminy
Zwrot sprzętu

Uzyskasz wsparcie w następujących tematach:
Wsparcie techniczne; Zgłoszenie awarii, Sprzedaż usług;

Infolinia 24h

Podczas rozmowy możemy Cię poprosić o:

Klient indywidualny – imię i nazwisko osoby na którą podpisana jest umowa,

numer konta abonenckiego (numer znajdziesz na fakturze) lub adres świadczenia usługi.

Klientów biznesowych – pełną nazwę firmy, adres siedziby i NIP.

Chcesz kupić lub dokupić usługę

Kontakt ze specjalistą ds. sprzedaży od poniedziałku do piątku 8:00-20:00

Chcesz kupić usługę - dla nowych klientów

Kontakt z Przedstawicielem terenowym – 7 dni w tygodniu

Warszawa

Gdańsk

Podlasie

Chcesz przedłużyć umowę

Kontakt z Opiekunem klienta od poniedziałku do piątku – 9:00-17:00

Biura Obsługi Klienta

poniedziałek -środa: 9:00-17:00; czwartek: 9:00-19:00; piątek: 9:00-17:00;

Centrala

ul. Odkryta 1A
03-140 Warszawa

tel.: 22 381 20 00
fax.: 22 381 20 20

Oddział Gdańsk

ul. Jaśkowa Dolina 132 / II piętro
80-286 Gdańsk

tel.: 58 585 40 00
*czwartek 9:00-17:00

Oddział Wrocław

ul. Buforowa 115 lok. 18
52-131 Wrocław

tel.: 71 300 40 00
*czwartek 9:00-17:00

NIP: 5242803567;   REGON: 364717322

Wpłaty za usługi JMDI prosimy kierować na indywidualny dla każdej umowy numer konta bankowego.
Numer konta znajdziecie Państwo na fakturze, protokole zdawczo-odbiorczym i po zalogowaniu w strefie abonenta.