Na skróty
Pomoc w kilka minut – bez wychodzenia z domu
RODO
i rezygnacje
Infolinia
Uzyskasz wsparcie w następujących tematach:
Wsparcie techniczne; Zgłoszenie awarii, Sprzedaż usług;
Podczas rozmowy możemy Cię poprosić o:
Klient indywidualny – imię i nazwisko osoby na którą podpisana jest umowa,
numer konta abonenckiego (numer znajdziesz na fakturze) lub adres świadczenia usługi.
Klientów biznesowych – pełną nazwę firmy, adres siedziby i NIP.
Jesteś zainteresowany usługami JMDI?
Zostaw kontakt - oddzwonimy
Chcesz kupić lub dokupić usługę
Kontakt ze specjalistą ds. sprzedaży od poniedziałku do piątku 9:00-20:00
Chcesz kupić usługę - dla nowych klientów
Kontakt z Przedstawicielem terenowym – 7 dni w tygodniu
Warszawa
Gdańsk
Podlasie
Wrocław
Chcesz przedłużyć umowę
Kontakt z Opiekunem klienta od poniedziałku do piątku – 9:00-17:00
Biura Obsługi Klienta
poniedziałek -środa: 9:00-17:00; czwartek: 9:00-19:00; piątek: 9:00-17:00;
Centrala
ul. Odkryta 1A
03-140 Warszawa
tel.: 22 381 20 00
fax.: 22 381 20 20
Oddział Gdańsk
ul. Jaśkowa Dolina 132 / II piętro
80-246 Gdańsk
tel.: 58 585 40 00
*czwartek 9:00-17:00
Oddział Wrocław
ul. Buforowa 115 lok. 18
52-131 Wrocław
tel.: 71 300 40 00
*czwartek 9:00-17:00
NIP: 5242803567; REGON: 364717322
Wpłaty za usługi JMDI prosimy kierować na indywidualny dla każdej umowy numer konta bankowego.
Numer konta znajdziecie Państwo na fakturze, protokole zdawczo-odbiorczym i po zalogowaniu w strefie abonenta.