INFOLINIA (6:00-23:00) 22 381 20 00

SPRZEDAŻ (pon.-piąt. 8:00-20:00) 22 300 20 01 lub dse@jmdi.pl

Co zrobić, gdy telewizja nie działa?

2024-06-24

Spis treści

Drogi Kliencie,

Jeśli po włączeniu dekodera Twoja telewizja nie działa i pojawia się komunikat „wprowadź poświadczenie”, prosimy o wykonanie następujących kroków:

Odczekaj 10 minut

Po włączeniu dekodera poczekaj 10 minut, aby urządzenie mogło załadować wszystkie potrzebne dane. Czasami to wystarczy, aby problem sam się rozwiązał.

Wykonaj poniższe kroki:

Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

jmdi instrukcja zrestartowania dekodera krok po kroku, infografika dla różnych pilotów

Przeczytaj także

2025-11-19

Jeszcze kilka lat temu granie w chmurze było postrzegane jako odległa wizja, ale dziś staje się jedną z najpopularniejszych platform do zabawy. W uproszczeniu proces polega na tym, że gry uruchamiane są na zdalnych serwerach, a obraz przesyłany jest na Twój ekran za pośrednictwem...