INFOLINIA (6:00-23:00) 22 381 20 00

SPRZEDAŻ (pon.-piąt. 8:00-20:00) 22 300 20 01 lub dse@jmdi.pl

Co zrobić, gdy telewizja nie działa?

2024-06-24

Spis treści

Drogi Kliencie,

Jeśli po włączeniu dekodera Twoja telewizja nie działa i pojawia się komunikat „wprowadź poświadczenie”, prosimy o wykonanie następujących kroków:

Odczekaj 10 minut

Po włączeniu dekodera poczekaj 10 minut, aby urządzenie mogło załadować wszystkie potrzebne dane. Czasami to wystarczy, aby problem sam się rozwiązał.

Wykonaj poniższe kroki:

Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

jmdi instrukcja zrestartowania dekodera krok po kroku, infografika dla różnych pilotów

Przeczytaj także

2025-12-23

Clickbait działa na nas szybciej, niż zdążymy mrugnąć. Przewijamy tablicę w mediach społecznościowych, zerkamy na portalach informacyjnych, planujemy wyjazd do Zakopanego i… nagle przed oczami pojawia się chwytliwy nagłówek: „Ten jeden trik przyspieszy twój laptop o 300%!...

2025-12-12

Dziś praca zdalna to codzienność milionów pracowników – od specjalistów IT po księgowych, nauczycieli czy grafików. Wraz z jej popularnością pojawia się więc pytanie: Czy praca zdalna jest bezpieczna? Jedno jest pewne: bezpieczeństwo cyfrowe zależy dziś bardziej od naszych nawyków...

2025-12-03

W dobie internetu codziennie docierają do nas tysiące wiadomości, wpisów i postów w mediach społecznościowych. Niestety, część z nich to fake newsy – czyli fałszywe informacje, które często celowo wprowadzają w błąd. Zjawisko dezinformacji staje się coraz poważniejszym problemem...